Tax planning and advisory
Tax advisory

Adótervezés és adótanácsadás

Adótervezési és adótanácsadási szolgáltatásaink segítenek Önnek optimalizálni adópozícióját, miközben biztosítják a magyar szabályoknak való megfelelést. Bízza ránk adóügyeinek intézését.

Tax advisory

Adózási szolgáltatások

Amivel mi tudjuk támogatni vállalkozásod működését:

  • Havi, negyedéves adóbevallások elkészítése és benyújtása (áfa, bérjárulékok, turizmusfejlesztési hozzájárulás, környezetvédelmi díjak, „chipsadó” és egyéb adók)
  • Éves adóbevallások elkészítése és benyújtása (társasági adó, helyi iparűzési adó)
  • Havi/negyedéves adószámítások és előrejelzések készítése
  • Adószámla-kezelés, egyeztetés
  • Előzetes adótervezés induló vállalkozások számára
  • Iparágspecifikus adótanácsadás (különösen vendéglátás és kiskereskedelem)
  • Adóhatékony vállalati struktúra tervezése
  • Adózási javaslatok cégbejegyzéshez
  • Bérjárulékés társadalombiztosítási költségek optimalizálása
  • Adóátvilágítás felvásárlás vagy átszervezés esetén
  • Helyi iparűzési adó ügyintézés és optimalizálás
  • Kapcsolattartás és képviselet adóhatóság előtt
  • Támogatás adóhatósági ellenőrzések és megkeresések során

Átfogó adótervezés és tanácsadás

Adózási szolgáltatásaink túlmutatnak a puszta jogszabályi megfelelésen – célunk a proaktív adótervezés és optimalizálás vállalkozásod számára. A vendéglátás és kiskereskedelem adózási kérdéseiben szerzett széleskörű tapasztalatunkkal segítünk eligazodni a bonyolult szabályozások között, miközben feltárjuk a jogszerű adómegtakarítási lehetőségeket. Folyamatosan nyomon követjük az adójogszabályok változásait, biztosítva, hogy vállalkozásod megfeleljen a hatályos előírásoknak, miközben optimális adózási helyzeted is fenntartja. A rutinbevallásoktól a stratégiai tervezésig teljes körű támogatást nyújtunk, vállalkozásod igényeire szabva.

Kapcsolatfelvétel
Tax advisory Hungary

FAQ

Milyen gyakran vizsgáljátok felül a cégem adózási helyzetét?

Havonta elkészítjük a tárgyidőszaki és előzeted adókulakulációkat, melyeket negyedévente részeltesebben megvizsgálunk. Évente egyszer, a beszámoló megbeszélésekor pedig az éves adóteljesítmányről egyeztetünk.

Az Adóhatósággal való kommunikációt viszitek?

Igen, minden magyar adóhatósággal kapcsolatos levelezést mi bonyolítunk le. összefoglaljuk a teendőket, elmagyarázzuk a a dokumentumokat, és kezeljük a válaszadást.

Segítetek csökkenteni az adóterhemet?

Gondos költségtervezéssel, adókedvezmények figyelembevételével és optimális vállalati struktúra kialakításával járulunk hozzá vállalkozásdos egészséges adózásához.

Mi történik, ha adóellenőrzést kapunk?

Teljes körűen képviseljük vállalkozásod, elkészítjük a dokumentumokat, részt veszünk a hatósági egyeztetéseken.

Hogyan kezelitek a sürgős adóügyeket?

Bejegyzett képviseleti jogunk révén mi vagyunk az első kapcsolattartási pont, így minden értesítést azonnal megkapunk.

Milyen adózással kapcsolatos dokumentumokat kell havonta megküldenem?

Szükségünk van a számlákra, bankszámlakivonatokra, valamint minden olyan szerződésre, amely befolyásolja adózási helyzetét.

Vállaltok adótervezést üzleti bővítéshez?

Igen, készítünk adóhatás-elemzést bővülésre vonatkozóan.

Mi a helyzet a cégtulajdonosok személyes adózásával?

Teljes körű személyi adótervezést nyújtunk, beleértve a bér és osztalék arányának optimalizálását.

Vállalkozó vagy Magyarországon?

Könyvelőként összekötő szerepét töltöm be közted, a vállalkozásod és a magyar bürokrácia között. Ismerem a vállalkozók előtt álló kihívásokat – különösen a vendéglátás és a kiskereskedelem területén –, és azért vagyok itt, hogy segítsek neked sikeresen eligazodni közöttük.

Hatékony digitális megoldásokkal időben tájékoztatlak vállalkozásod teljesítményéről és adófizetési kötelezettségeiről, miközben személyesen is rendelkezésre állok stratégiai megbeszélésekre. Bízd rám a könyvelés és adózás összetett feladataid, hogy sokkal több időd legyen az üzleted fejlesztésére koncentrálni.

Lépj kapcsolatba velünk!
László Takács
Takács László
Könyvelő és üzleti tanácsadó

Rólunk számokban

8
éves tapasztalat
50
elégedett ügyfél
2
csapattag

Ügyfélvélemények

  • Rendkívül hálás vagyok, hogy László a könyvelőm. Külföldi vállalkozóként Magyarországon igazán szükségem van egy olyan profi, figyelmes és türelmes könyvelőre, mint ő, aki gondoskodik a cégem pénzügyeiről. Szakértelme és odafigyelése lehetővé teszi, hogy nyugodt szívvel a saját éttermem működtetésére összpontosítsak – ez számomra felbecsülhetetlen!


  • Bátran ajánlom Lászlót bárkinek, akinek segítségre van szüksége a könyvelésben. Mindig világosan kommunikál, akár e-mailben, akár telefonon. Mindig tudjuk, mikor elérhető, és amikor nem, akkor is rendkívül megbízható és türelmes. László nagyon precíz, és megadja a vállalkozásunknak legjobb adótanácsokat, de a legjobb benne kétségtelenül a kivételes karácsonyi bejgli elkészítésében rejlő tehetsége.


Miért válassz minket?

Benefit
VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKÉRTELEM
Számos vendéglátóegység könyvelését végezzük sikeresen. Ismerjük az iparág sajátos követelményeit, a vendéglátásban alkalmazott számlázási rendszereket, valamint a készletmozgások pontos nyomon követésének lehetőségeit.
Benefit
KISKERESKEDELMI TAPASZTALAT
Több kiskereskedelmi ügyfelünk igazolja szakértelmünket. Rendszeresen támogatjuk vállalkozásod minden területen – a készletgazdálkodástól kezdve a pénztárgép-kezelésig.
Benefit
ONLINE KÖNYVELÉS
Könyvelési szolgáltatásainkat modern digitális platformokon keresztül végezzük. A dokumentumokat elektronikusan kezeljük, személyes találkozóra csak akkor van szükség, ha az feltétlenül indokolt – ezzel időt és utazási költséget takarítunk meg neked.
Benefit
MODERN TECHNOLÓGIA
Fejlett könyvelőszoftvereket használunk a folyamatok felgyorsítása és a lehetséges hibák minimalizálása érdekében. Digitális megoldásaink időt és energiát takarítanak meg neked.
Benefit
KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG
Segítünk megtalálni az optimális adózási formát és feltárni a megtakarítási lehetőségeket. Célunk, hogy pénzügyileg optimalizáljuk vállalkozásod.
Benefit
ÉRTHETŐ KOMMUNIKÁCIÓ
A pénzügyi témákat világosan és érthetően magyarázzuk el. Barátságos légkörben kommunikálunk veled, szakzsargon használata nélkül.
Benefit
NAPRAKÉSZ SZAKÉRTELEM
Folyamatosan figyeljük az adózási szabályok változásait, hogy vállalkozásod mindig megfeleljen a legújabb előírásoknak. Rendszeres szakmai továbbképzéseinknek köszönhetően soha nem kell aggódnod az elavult gyakorlatok miatt.
Benefit
PROAKTÍV TÁJÉKOZTATÁS
Azonnal értesítünk azokról a jogszabályváltozásokról, amelyek hatással lehetnek vállalkozásodra. Elemzést készítünk ezek üzleti következményeiről, és konkrét javaslatokat adunk a teendőkre.
Benefit
SZIGORÚ HATÁRIDŐK BETARTÁSA
Minden adóbevallást és jelentést határidőre nyújtunk be, jól szervezett munkafolyamatainknak köszönhetően. Rendszerető hozzáállásunk kizárja a kapkodást és a késedelmeket.
Benefit
TELJESKÖRŰ BIZALMASSÁG
Vállalkozásod adatait szigorú biztonsági előírások és titoktartási megállapodások védik. Minden információt bizalmasan kezelünk.
Benefit
SZEMÉLYRE SZABOTT SZOLGÁLTATÁSOK
Szolgáltatáscsomagunkat vállalkozásod egyedi igényeihez igazítjuk. A feltételeket rugalmasan alakítjuk, hogy a közös munka hatékony legyen.
Benefit
FOLYAMATOS ELÉRHETŐSÉG
A rendszeres havi egyeztetéseken túl sürgős ügyekben is rendelkezésre állunk. Kérdéseire gyors és szakszerű választ adunk.
Budapesten nyújtunk teljes körű könyvelési és adótanácsadási szolgáltatásokat, majd 10 éves tapasztalattal, magyarországi vállalkozások széles körének kiszolgálásában. Vendéglátóipari és kiskereskedelmi szektorban szerzett speciális szakértelmünk segíti ügyfeleinket eligazodni a bonyolult pénzügyi szabályozásokban, miközben a növekedésre összpontosíthatnak. Két fős, elhivatott csapatunk több mint 50 elégedett ügyfélnek segített optimalizálni működését személyre szabott szolgáltatásokkal és modern digitális megoldásokkal.
Minden jog fenntartva © 2025
/
Adatkezelési tájékoztató
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram