Back‑office szolgáltatási csomagok

Egy üzlet mindennapi működtetése mellett az adminisztrációs feladatok – könyvelés, bérszámfejtés, adóbevallás, bejelentések, hatósági kommunikáció – jelentős terhet rónak a vállalkozásra. Célunk, hogy ezeket a folyamatokat professzionálisan, átlátható módon és kiszámítható havi díjért vegyük át, így te a vendégekre, vásárlókra és az üzlet fejlesztésére koncentrálhatsz.

START csomag

Stabil alap: rendben a könyvelés, időben az adózás, pontosan a bér.

Könyvelés + Bérszámfejtés + Adózás

Kisebb üzleteknek, akik biztos pénzügyi és adózási alapokat szeretnének.

Mit tartalmaz:

  • Számlák, pénztár, bankforgalom könyvelése
  • Havi ÁFA- és járulékbevallások
  • Bérszámfejtés, bejelentések, SZJA-elszámolások
  • NAV-kapcsolattartás, adatszolgáltatás
  • Havi eredménykimutatás alapadatokkal
  • Digitális dokumentumkezelés
120 000 – 180 000 Ft / hó
Érdekel

STANDARD csomag

Nem kell többé papírokkal és hatósági ügyintézéssel foglalkoznod – mi átvesszük az
egészet.

Teljes back-office adminisztráció.

Több dolgozós vagy összetettebb működésű egységeknek, akik az adminisztrációt teljesen kiszerveznék.

Mit tartalmaz:

  • A START csomag minden eleme, plusz:
  • Hatósági kommunikáció átvétele
  • Jelenléti ívek és beosztások kezelése
  • Havi riportok (forgalmi, bérköltség, adóterhelés összesítő)
200 000 – 280 000 Ft / hó
Érdekel

PRO csomag

A számok nemcsak le vannak könyvelve – értelmezzük is őket.

Digitális és menedzsment támogatott működés.

Komplexebb, több egységet üzemeltető cégeknek, akik stratégiai szinten is átlátható működést szeretnének.

Mit tartalmaz:

  • A STANDARD csomag minden eleme, plusz:
  • Online dashboard / havi menedzsment riporting
  • Költségstruktúra elemzés, adóoptimalizálás
  • EPR és környezetvédelmi adminisztráció
  • Szabályzatcsomag, dokumentációk
  • Személyre szabott pénzügyi tanácsadás
300 000 – 450 000 Ft / hó
Érdekel

MINI csomag

Belépő szint: stabil adminisztráció indulóknak.

Támogatás elinduláshoz.

Kezdő vállalkozásoknak, szezonálisan vagy kis forgalommal működő egységek számára.

Mit tartalmaz:

  • Havi könyvelés (max. 50 bizonylat)
  • Egyszerűsített bérszámfejtés (legfeljebb 3 dolgozó)
  • NAV bevallások és adatszolgáltatások
  • Alap tanácsadás induláshoz
80 000 – 120 000 Ft / hó
Érdekel

Csomagjaink

Szolgáltatási elem MINI START STANDARD PRO
Könyvelés, adóbevallás ✓ ✓ ✓ ✓
Bérszámfejtés és bejelentések ✓ ✓ ✓ ✓
NAV és hatósági kommunikáció ✓ ✓ ✓
Digitális dokumentumkezelés ✓ ✓ ✓
Jelenléti ívek, beosztások kezelése ✓ ✓
Havi riportok, elemzések ✓ ✓
Adótervezés ✓ ✓
EPR és környezetvédelmi adminisztráció ✓
Szabályzatcsomag, dokumentációk ✓
Személyre szabott tanácsadás ✓
MINI
Könyvelés, adóbevallás ✓
Bérszámfejtés és bejelentések ✓
NAV és hatósági kommunikáció
Digitális dokumentumkezelés
Jelenléti ívek, beosztások kezelése
Havi riportok, elemzések
Adótervezés
EPR és környezetvédelmi adminisztráció
Szabályzatcsomag, dokumentációk
Személyre szabott tanácsadás
START
Könyvelés, adóbevallás ✓
Bérszámfejtés és bejelentések ✓
NAV és hatósági kommunikáció ✓
Digitális dokumentumkezelés ✓
Jelenléti ívek, beosztások kezelése
Havi riportok, elemzések
Adótervezés
EPR és környezetvédelmi adminisztráció
Szabályzatcsomag, dokumentációk
Személyre szabott tanácsadás
STANDARD
Könyvelés, adóbevallás ✓
Bérszámfejtés és bejelentések ✓
NAV és hatósági kommunikáció ✓
Digitális dokumentumkezelés ✓
Jelenléti ívek, beosztások kezelése ✓
Havi riportok, elemzések ✓
Adótervezés ✓
EPR és környezetvédelmi adminisztráció
Szabályzatcsomag, dokumentációk
Személyre szabott tanácsadás
PRO
Könyvelés, adóbevallás ✓
Bérszámfejtés és bejelentések ✓
NAV és hatósági kommunikáció ✓
Digitális dokumentumkezelés ✓
Jelenléti ívek, beosztások kezelése ✓
Havi riportok, elemzések ✓
Adótervezés ✓
EPR és környezetvédelmi adminisztráció ✓
Szabályzatcsomag, dokumentációk ✓
Személyre szabott tanácsadás ✓

Opcionális kiegészítők

  • Digitális dokumentumkezelés: felhő alapú iratmegosztás, átfogó digitalis adminisztráció
  • EPR adminisztráció: Regisztráció, negyedéves bevallások, hulladékdíj kalkuláció
  • Belső szabályzatcsomag: számvitel, pénzkezelés, leltár, selejtezés
  • Tanácsadás / Konzultáció: Adó- és vállalkozásfejlesztési konzultáció
  • Új telephely / egység adminisztráció: Bejelentések, szerződések, regisztráció

A megfelelő csomag kiválasztása vállalkozásod méretétől és adminisztrációs igényétől függ. Célunk, hogy minden ügyfelünk számára biztosítsuk azt a hátteret, amely stabil, szabályos és hatékony működést garantál. Kérd személyre szabott ajánlatunkat, és tapasztald meg, milyen érzés, amikor az adminisztráció rendben van.

Budapesten nyújtunk teljes körű könyvelési és adótanácsadási szolgáltatásokat, majd 10 éves tapasztalattal, magyarországi vállalkozások széles körének kiszolgálásában. Vendéglátóipari és kiskereskedelmi szektorban szerzett speciális szakértelmünk segíti ügyfeleinket eligazodni a bonyolult pénzügyi szabályozásokban, miközben a növekedésre összpontosíthatnak. Két fős, elhivatott csapatunk több mint 50 elégedett ügyfélnek segített optimalizálni működését személyre szabott szolgáltatásokkal és modern digitális megoldásokkal.
Minden jog fenntartva © 2025
/
Adatkezelési tájékoztató
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram