Tax planning and advisory
Accounting and payroll

Könyvelés és bérszámfejtés

Átfogó könyvelési és bérszámfejtési megoldásokat kínálunk szakértelemmel és modern digitális eszközökkel. Az éttermekre és kiskereskedelmi vállalkozásokra összpontosítva biztosítjuk az iparág-specifikus támogatást, pontos és időszerű pénzügyi információkat szolgáltatva az Ön üzleti növekedése érdekében.

Company accounting

Cégek könyvelése

Teljes körű könyvelési szolgáltatást kínálunk magyarországi vállalkozások számára, biztosítva a jogszabályi előírásoknak való megfelelést, miközben támogatjuk vállalkozásod növekedését. Digitális megoldásaink és iparági szakértelmünk segít a pénzügyi folyamatok egyszerűsítésében és hatékonyabbá tételében.

Szolgáltatásaink közé tartozik:

  • Bejövő és kimenő számlák, pénztárjelentések feldolgozása
  • Havi kiszállítások, eladások egyeztetése
  • Banki átutalások, készpénzmozgások feldolgozása
  • Bérek és adók könyvelése
  • Automatizált információmegosztás felhőalapú megoldással
  • Digitalizált dokumentumkezelés
  • Rendszeres pénzügyi kimutatások
  • Üzleti tervezés és pénzügyi elemzés
  • Éves beszámolók és jelentések elkészítése
  • Osztalékszámítás, eredményfelosztás
  • Közbenső mérlegek készítése osztalékelőleghez
  • Támogatás bevándorlási folyamatok során

Bérszámfejtési szolgáltatások

A bérszámfejtés sok vállalkozás számára összetett és költséges feladat, ezért teljes körű bérszámfejtési megoldásokat kínálunk, hogy ügyfeleink számára biztosítsuk a jogszabályi megfelelést és a költséghatékonyságot.

Szolgáltatásaink:

  • Havi bruttó és nettó bérszámítás
  • Elérhető adókedvezmények alkalmazása
  • Bérjegyzékek elkészítése
  • Új belépők munkaügyi anyagának elkészítése
  • Kilépők munkaügyi dokumentációja
  • Cégtulajdonosok adószámításai
  • Osztalékadó számítások
  • TAJ-szám igénylése külföldiek számára
  • Bevándorlási eljárásokhoz szükséges dokumentáció elkészítése
Lépj velünk kapcsolatba!
Payroll services
Retail business solutions

Kiskereskedelmi megoldások

Ismerjük a kiskereskedelmi vállalkozások előtt álló egyedi kihívásokat – a készletgazdálkodástól a szezonális ingadozások kezeléséig. Speciális könyvelési és adózási szolgáltatásaink segítenek az vállalkozásoknak optimalizálni pénzügyi folyamataikat, hatékonyan kezelni a cash flow-t, és eligazodni a bonyolult adószabályok között. Akár egyetlen üzletet üzemeltetsz, akár több telephelyet, vállalkozásodra szabott megoldásokat nyújtunk.

Vendéglátóipari szakértelem

Egy étterem, bár vagy kávézó irányítása pontos pénzügyi felügyeletet igényel – a napi készpénzkezeléstől a készletnyilvántartáson át a munkaerőköltségek kezeléséig. Jelentős tapasztalattal rendelkezünk budapesti vendéglátóhelyekkel való együttműködésben, segítve őket a könyvelési folyamatok egyszerűsítésében és a nyereség maximalizálásában. Ismerjük a vendéglátóipar sajátos adózási vonatkozásait és jogszabályi követelményeit.

Hospitality industry expertise

Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerülnek a könyvelési szolgáltatásaitok?

Árazásunk a vállalkozás típusától, méretétől és tranzakciószámától függ. Igényreszabott árajánlatot adunk, külön figyelmet fordítva a vendéglátóipari és kiskereskedelmi vállalkozásokra.

Hogyan kezdjük az együttműködést?

Elsőként egy konzultációt tartunk (online vagy személyesen), hogy megismerjük az igényeid. Ezután részletes ajánlatot adunk, majd a szerződés aláírását követően kialakítjuk a hatékony együttműködés rendszereit.

Milyen gyakran kell személyesen találkoznunk?

Digitális megoldásainknak köszönhetően a személyes találkozók száma minimálisra csökkenthető. Fontos stratégiai megbeszélésekhez vagy bonyolult adótervezési ügyekhez azonban javasoljuk a személyes egyeztetést.

Hogyan adhatom át a dokumentumokat?

Biztonságosan feltöltheti őket digitális rendszerünkön keresztül, vagy elküldheted e-mailben. Igény esetén személyes dokumentumátadásra is van lehetőség.

Mi történik, ha a vállalkozásomat ellenőrzi az adóhatóság?

Teljes körű támogatást nyújtunk adóhatósági ellenőrzés esetén. Segítünk minden szükséges dokumentáció előkészítésében, és személyesen részt veszünk az ellenőrzésen, hogy képviseljük vállalkozásod érdekeit.

Milyen gyakran kapok pénzügyi tájékoztatást?

Havi vagy negyedéves pénzügyi elemzéseket készítünk, és a fizetendő adókról jóval a határidők előtt értesítünk. Kiskereskedelmi és vendéglátóipari ügyfelek számára igény esetén gyakrabban is adunk frissítéseket.

Lehet könyvelőt váltani év közben is?

Igen, év közben is lehetséges könyvelőt váltani. A váltást zökkenőmentesen lebonyolítjuk, bekérjük a szükséges dokumentációt, és biztosítjuk a szolgáltatás folytonosságát.

Hogyan biztosítjátok az adatok védelmét?

Biztonságos digitális rendszert használunk az adatok tárolására, és szigorú adatvédelmi előírásokat követünk minden dokumentum kezelésénél.

Segítetek üzletnyitásban is?

Igen, teljes körű támogatást nyújtunk üzletnyitáshoz, beleértve a dokumentumok előkészítését és a hatóságokkal való kapcsolattartást.

Elérhetőek vagytok sürgős ügyekben is?

Igen, sürgős esetekben is rendelkezésre állunk. Ügyfeleink kiemelt figyelmet kapnak, és gyorsan reagálunk a sürgős ügyekre.

Vállalkozó vagy Magyarországon?

Könyvelőként összekötő szerepét töltöm be közted, a vállalkozásod és a magyar bürokrácia között. Ismerem a vállalkozók előtt álló kihívásokat – különösen a vendéglátás és a kiskereskedelem területén –, és azért vagyok itt, hogy segítsek neked sikeresen eligazodni közöttük.

Hatékony digitális megoldásokkal időben tájékoztatlak vállalkozásod teljesítményéről és adófizetési kötelezettségeiről, miközben személyesen is rendelkezésre állok stratégiai megbeszélésekre. Bízd rám a könyvelés és adózás összetett feladataid, hogy sokkal több időd legyen az üzleted fejlesztésére koncentrálni.

Lépj kapcsolatba velünk!
László Takács
Takács László
Könyvelő és üzleti tanácsadó

Rólunk számokban

8
éves tapasztalat
50
elégedett ügyfél
2
csapattag

Ügyfélvélemények

  • Rendkívül hálás vagyok, hogy László a könyvelőm. Külföldi vállalkozóként Magyarországon igazán szükségem van egy olyan profi, figyelmes és türelmes könyvelőre, mint ő, aki gondoskodik a cégem pénzügyeiről. Szakértelme és odafigyelése lehetővé teszi, hogy nyugodt szívvel a saját éttermem működtetésére összpontosítsak – ez számomra felbecsülhetetlen!


  • Bátran ajánlom Lászlót bárkinek, akinek segítségre van szüksége a könyvelésben. Mindig világosan kommunikál, akár e-mailben, akár telefonon. Mindig tudjuk, mikor elérhető, és amikor nem, akkor is rendkívül megbízható és türelmes. László nagyon precíz, és megadja a vállalkozásunknak legjobb adótanácsokat, de a legjobb benne kétségtelenül a kivételes karácsonyi bejgli elkészítésében rejlő tehetsége.


Miért válassz minket?

Benefit
VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKÉRTELEM
Számos vendéglátóegység könyvelését végezzük sikeresen. Ismerjük az iparág sajátos követelményeit, a vendéglátásban alkalmazott számlázási rendszereket, valamint a készletmozgások pontos nyomon követésének lehetőségeit.
Benefit
KISKERESKEDELMI TAPASZTALAT
Több kiskereskedelmi ügyfelünk igazolja szakértelmünket. Rendszeresen támogatjuk vállalkozásod minden területen – a készletgazdálkodástól kezdve a pénztárgép-kezelésig.
Benefit
ONLINE KÖNYVELÉS
Könyvelési szolgáltatásainkat modern digitális platformokon keresztül végezzük. A dokumentumokat elektronikusan kezeljük, személyes találkozóra csak akkor van szükség, ha az feltétlenül indokolt – ezzel időt és utazási költséget takarítunk meg neked.
Benefit
MODERN TECHNOLÓGIA
Fejlett könyvelőszoftvereket használunk a folyamatok felgyorsítása és a lehetséges hibák minimalizálása érdekében. Digitális megoldásaink időt és energiát takarítanak meg neked.
Benefit
KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG
Segítünk megtalálni az optimális adózási formát és feltárni a megtakarítási lehetőségeket. Célunk, hogy pénzügyileg optimalizáljuk vállalkozásod.
Benefit
ÉRTHETŐ KOMMUNIKÁCIÓ
A pénzügyi témákat világosan és érthetően magyarázzuk el. Barátságos légkörben kommunikálunk veled, szakzsargon használata nélkül.
Benefit
NAPRAKÉSZ SZAKÉRTELEM
Folyamatosan figyeljük az adózási szabályok változásait, hogy vállalkozásod mindig megfeleljen a legújabb előírásoknak. Rendszeres szakmai továbbképzéseinknek köszönhetően soha nem kell aggódnod az elavult gyakorlatok miatt.
Benefit
PROAKTÍV TÁJÉKOZTATÁS
Azonnal értesítünk azokról a jogszabályváltozásokról, amelyek hatással lehetnek vállalkozásodra. Elemzést készítünk ezek üzleti következményeiről, és konkrét javaslatokat adunk a teendőkre.
Benefit
SZIGORÚ HATÁRIDŐK BETARTÁSA
Minden adóbevallást és jelentést határidőre nyújtunk be, jól szervezett munkafolyamatainknak köszönhetően. Rendszerető hozzáállásunk kizárja a kapkodást és a késedelmeket.
Benefit
TELJESKÖRŰ BIZALMASSÁG
Vállalkozásod adatait szigorú biztonsági előírások és titoktartási megállapodások védik. Minden információt bizalmasan kezelünk.
Benefit
SZEMÉLYRE SZABOTT SZOLGÁLTATÁSOK
Szolgáltatáscsomagunkat vállalkozásod egyedi igényeihez igazítjuk. A feltételeket rugalmasan alakítjuk, hogy a közös munka hatékony legyen.
Benefit
FOLYAMATOS ELÉRHETŐSÉG
A rendszeres havi egyeztetéseken túl sürgős ügyekben is rendelkezésre állunk. Kérdéseire gyors és szakszerű választ adunk.
Budapesten nyújtunk teljes körű könyvelési és adótanácsadási szolgáltatásokat, majd 10 éves tapasztalattal, magyarországi vállalkozások széles körének kiszolgálásában. Vendéglátóipari és kiskereskedelmi szektorban szerzett speciális szakértelmünk segíti ügyfeleinket eligazodni a bonyolult pénzügyi szabályozásokban, miközben a növekedésre összpontosíthatnak. Két fős, elhivatott csapatunk több mint 50 elégedett ügyfélnek segített optimalizálni működését személyre szabott szolgáltatásokkal és modern digitális megoldásokkal.
Minden jog fenntartva © 2025
/
Adatkezelési tájékoztató
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram