Könyvelés + Bérszámfejtés + Adózás
Kisebb üzleteknek, akik biztos pénzügyi és adózási alapokat szeretnének.
Teljes back-office adminisztráció.
Több dolgozós vagy összetettebb működésű egységeknek, akik az adminisztrációt teljesen kiszerveznék.
Digitális és menedzsment támogatott működés.
Komplexebb, több egységet üzemeltető cégeknek, akik stratégiai szinten is átlátható működést szeretnének.
Támogatás elinduláshoz.
Kezdő vállalkozásoknak, szezonálisan vagy kis forgalommal működő egységek számára.
| Szolgáltatási elem | MINI | START | STANDARD | PRO |
|---|---|---|---|---|
| Könyvelés, adóbevallás | ||||
| Bérszámfejtés és bejelentések | ||||
| NAV és hatósági kommunikáció | – | |||
| Digitális dokumentumkezelés | – | |||
| Jelenléti ívek, beosztások kezelése | – | – | ||
| Havi riportok, elemzések | – | – | ||
| Adótervezés | – | – | ||
| EPR és környezetvédelmi adminisztráció | – | – | – | |
| Szabályzatcsomag, dokumentációk | – | – | – | |
| Személyre szabott tanácsadás | – | – | – |
A megfelelő csomag kiválasztása vállalkozásod méretétől és adminisztrációs igényétől függ. Célunk, hogy minden ügyfelünk számára biztosítsuk azt a hátteret, amely stabil, szabályos és hatékony működést garantál. Kérd személyre szabott ajánlatunkat, és tapasztald meg, milyen érzés, amikor az adminisztráció rendben van.